Tisztában vagyunk azzal hogy cipőt vásárolni probba nélkül aggodlom de van megoldás.
Mi elküldjük Önnek a kivánt méretett adott esetben egyeb terméket.
Ne aggodjon!!!
1. Töltse ki a panasz kérvényt amit a csomagolásban talál
2. Tegye egy dobozban a cipőt,panasz kérvényt,számla és jotálási jegy.
3. Ragazd le a dobozt töltse ki a feladot és a cimet (OLIVIA SHOES, s.r.o, Dolnozoborska 14, 949 01 Nitra, Szlovákia és küldje el postán vagy bármely futárszolgálattal).
4. Miután a szállítmány megérkezet hozánk az árut vagy kicseréjük vagy visza küldjük a pénzt a bankszámlájára.
Ha bármilyen kérdése van kérjük lépjen kapcsolatban velünk telefonon: 00421 905 866 400.
Cégünk mindig kinál valami extrát
A megrendeléséröl tájékoztatni fogjuk e-mail-ben.
Szállítási tájékoztatást kap telefonon a pontos időt és a szállítási helyét.
Ne hagyja ki
Kérjük ellenörize a rendelés állapotátt amikor átveszük a csomagot ellenörizük a szallagot nem e sérült vagy nem javított a szalag vagy másik nyomtatási szalag vagy átlátszó.Ha kétségei vannak utasitsa vissza a szállítaást és vegy fel velünk a kapcsolatott azonnal.
Alternativként ajánlom a csomagot áttveni és azonnal nyissa ki mielőtt a postás vagy futár elmene.A szállítmány átvétele után később nyissa ki és károkat fedezz vagy veszteséget késöbb már Ön és a futár cég közöt panaszt nem tehet.Utólagos reklamácio nem lehet figyeleben venni.